Alla med hjärtansdag!

God förmiddag mina vänner!

Nu sitter man på jobbet och får i sig första koppen kaffe. Har ett rätt konstigt kaffebehov för er som vill veta. Dricker typ bara kaffe på jobbet.




Har en dejt ikväll!
Är alltid lika skeptisk till denna dagen, ovavsätt tillstånd i livet. Tycker ju om mina nära & kära precis lika mycket i morgon som idag.
Men ni som älskar den här dagen, varsågoda va hur söta ni vill. Inga konstigheter!

Iaf... Ska ta med mig Therese på ett par öl.
Riktig kompis kärlek det där. Hon ska btw få en present av mig. Hon ska få tillbaka sina sminkbortagnings grejjer som  sovit över hos mig några veckor.
Snyggt va?

Finns tre personer jag därimot har gått och pratat med idag.
Blickat upp mot skyn och önskat dom en riktigt bra dag och berättat hemlisar för.
Mormor, Morfar och Sanna.


Kommentarer
Postat av: Florence

du e för go mitt hjärta <3

2011-02-14 @ 14:46:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0