Fråga.

Fick en fråga ang tips till en födelsedagstjej som är "typ som mig". Tänkte att jag givetvis kunde svara på vad jag hade velat ha eller har som jag gillar :)


* Hängslen i kedja/stål från Topman

* En skön omlott halsduk (H&M eller Topman)

* Presentkort är alltid bra

* Upplevelser! Allt från middag till äventyr

Jag blir glad för allt, men det är ju kul om man kan köpra något som passar givetvis, priset är ju en fråga också...
Finns ju  en klassiker som ett gott vin eller olika öl för en ölkväll. Det hade jag uppskattat.

Fundera om hon har nämnt något eller så, något hon vill ha eller blir glad för :)

Lycka till!

Btw, om någon vet vart man kan få tag på en sån här (inte från H&M), hojta till!!





Kommentarer
Postat av: F

Åh grymt du är bäst! Jag ska kolla upp dom där hängslena. De kan nog passa och det blir lite originellt :D jag vet tyvärr inte vart de små väskorna kan finnas men om jag ser de någonstans säger jag till :) tack igen! Kram :D

2011-02-01 @ 22:32:36
Postat av: Bustis

Här har du en brud som faktiskt gör dom själv, hon är riktigt duktig på det med så kolla in hennes blogg här: http://pequeno.blogg.se/



För hon säljer :)



Puss pigelin

2011-02-01 @ 23:03:35
URL: http://streetsmaart.blogg.se/
Postat av: Bustis Igen

Glömde lägga till att du kan kolla på www.grandpa.se också!



Gå in på den hemsidan och klicka i fliken "varumärke" klicka på Sandqvist, där har du en beige(brun) och en svart :) jag funderar på att byta ut min svarta mot den bruna nu till våren/sommarn :)



SÅ puss på dig igen :)

2011-02-01 @ 23:07:44
URL: http://streetsmaart.blogg.se/
Postat av: F

det finns sådana väskor på Twist&Tango också :)

kram

2011-02-04 @ 09:12:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0