Fredag!

Idag är jag en lite trött och mör människa men en härligt sådan!
Är på gott humör och  längtar hem till Mixiebus.

Det är ju fredag (om någon missat det..) och det innebär tacos för mig och min lilltjej. Traditioner är till för att hållas så att säga!
Hoppas på att det är något bra på tv för vi tänker inte anstränga oss idag inte.

Måste nämna att det var riktigt kul att träna fotboll igår igen & ölen smakade extra bra efteråt.

Imorgon vid 14 tiden skall vi åka skrillor, kommer att bli sjukt kul! Amy står för att ta med varm choklad (om du inte viste det innan så vet du det nu;) )
Dör lite redan nu för att jag VET att jag kommer göra en riktig going-vurpa, haha. Sen hoppas jag på att Therese visar upp IRL hur man "STICKER" hahaha.



Efter det skall jag till Farmor på 7 sorters kakor och kaffe då hon fyllde år i Tisdags.
Kvällen kommer att spenderas hos Swenkan, hon blir hela 20år!



Kommentarer
Postat av: Ame

Hahaa göööttt de blir kalas bra!!!! Wohoo då gör vi en feting vurpa ihop!!!;D

2011-02-04 @ 23:57:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0