Jag, mig själv och mitt ego

Fått lite kritik för att jag inte skrivit något om mig själv, vem jag är.
Är ingen hejjare på att beskriva mig själv, men skall göra ett övergripande försök, från ruta 2.


Knutsson är mitt efternamn, från min fars sida. Född & uppvuxen i den goa staden Göteborg, givetvis.
När jag var liten ville jag köpa mig en snopp då jag gång på gång försökte stå upp och kissa. Cross, fotboll och ridning har vart det största soprterna i mitt liv. Faktiskt haft egen häst (islänning), tro det eller ej. Min Cross var en Honda som jag kunde dö för. Det där är min ända riktigta stora kärlek i livet (efter Mixie). Har en syster som är 4år yngre, retsticka som liten och helt underbar som myndig (vuxen lär hon bli snart;) ) Min mor & far är helt fantastiska, dom bästa!


Fom 5e klass gick jag på en internationell skola, halva undervisningen på engelska och ett utbud av vänner från hela världen. Högstadiet må jag medge var den bästa skoltiden.
När det var dags för gymnasium blev det göteborgs största medie skola. Expo blev inriktningen. Sista året blev det en flytt till Falkenberg och pendlare blev mitt andranamn. Snyggt va? 


Har jobbat inom hotell/restaurang i 3-4år och sedan 2-3 år tillbaka som säljare/försäkringsrådgivare.
Har även en restaurang tillsammans med min syster i falkenberg, Solsidan.


Är otroligt målmedveten och prestationsångest har väl blivit lite av ett nickname idag. Både för/nackdel.
Anser mig själv vara en glad realist som tänker rätt så mycket. Humor är otroligt viktigt för mig.



Flyttade hemifrån (tillbaka till götLAborg) strax innan studenten 06 till en förort i Göteborg, köpte samma lägenhet något år senare. Sålde igen för ett par årsedan och köte den jag bor idag, i Eriksberg.




Mitt liv har vart som en berg & dalbana och har lärt mig otroligt mycket. Självklart önskar man att saker och ting inte inträffat men sammtidigt är jag tacksam över det. Annars hade jag inte vart jag.

 
Just det. En gång i tiden var jag raggare.

Känner mig rätt så ofta hjälplös. Önskar att jag kunde bidra med mer än vad jag kan. Älskar att ta en öl eller tre efter jobbet och utan min hund hade jag nog vart en rätt så mycket mer sorgsen själ.

Har ingen favoritfärg

Min familj betyder otroligt mycket för mig och jag hade odagrant offrat mitt liv för dem. Önskar jag kunde träna mer än vad jag gör idag. Är otroligt envis men samtidigt efterklok.

Kan inte allt om något men lite om allt

Frågar man mina vänner & famill så tror/vet jag dom beskrivit mig med ord som: Oekonomisk, bångstyrig, utseendefixerad, glad, realist, extremt godtrogen mot nära&kära, splitrad, flörtig, ölfantast, stressad, lillgammal, spontan, strategisk, tänkare, oromantisk (håller inte jag själv med om), rastlös men studtals lat, pedantisk, rolig, seriös & oseriös, lever på gamla meriter privat (höhö kallar det nostalgisk), snabbtänkt, känslorädd, överlevare och snusar för mycket.  

Tycker om nästan all typ av musik.

Vill ni anställa mig nu? hehee!
NÄ. Men för att lära känna en människa, person tror jag man måste göra det i verkliga livet. Jag har ambition till mycket och säkerligen lika mycket till det sämre också.



Nu ringde syster och spela Love generation i bakgrunden av där hon befinner sig, tydligen är det ett flertal människor som tänker på mig när de hör denna....Vet inte, var ett esse i livet då den kom kanske? :)

Hatar att jag gillar att väga för/nackdelar.




Godkväll!





Kommentarer
Postat av: Sandra Rehn

Vill vi anställa dig? Haha, man vet aldrig! Faktum är att företaget jag jobbar för precis just i denna stund letar en sjukt driven och grymt duktig säljarförmåga i Göteborg för tre månaders jobb! Jag såg att du redan har jobb men tänkte ändå skriva en liten kommentar här eftersom det ju inte är helt omöjligt att du känner någon annan som skulle passa! Hemsidan ovan är våran och går man in där hittar man fliken "Jobba hos oss" och kan regga sig och ansöka till tjänsten. Så, vet du någon, eller själv är i faggorna att byta jobb, kika in vettja!



Med bästa hälsning Sandra Rehn, Creative Channels

2011-02-15 @ 13:09:20
URL: http://www.creativechannels.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0