Okej...Inte godnatt då...

Nu kommer ett personligt inlägg. Sånt där som jag är helt fantastiskt dålig på.

Hämtade en iskall öl för att börja skriva meeeen. njaa...

Finns så mycket ord, om dig om oss om det som var. Jätte svårt att få ihop det till meningar.
Är rätt så tagen utav att du dedikerar så många tankar till/åt mig fortfarande. Att jag sårat dig så djupt.
Du har hjälpt mig att växa, att bli den jag är idag och det är jag evigt tacksam för och trodde vi var likasinnade där. Allt som är offentligt beskriver bara hur dålig jag är, synd. Jag trodde att vi hade kommit mycket längre än så. 

.

Jag är också riktigt trött på att folk tror att jag är en iskall hjärtlös människa. Jag har precis lika mycket kännslor som alla anndra. Därimot så har jag inget intresse i att ödsla massa negativ energi på onödiga saker, dött lopp. Långa diskussioner som man ändå vet hur dom kommer sluta, varför?
Principfast i mångt och mycket, tankespridd i annat. Det vet jag.


jag är inte bättre än någon annan, inte mer speciell heller för den delen.
jag är som du, du och du.
Kött&blod.






Kommentarer
Postat av: Emelie

Du är ingen dålig människa den som säger det är dum i hövve!! ;) ibland låter nog tankar och känslor större än hur man egentligen kanske tycker eller känner!!



Du är en sån människa som många borde lära av, k

Jag har, otroligt mycket, finns nog ingen annan människa som påverkat mig positivt så mycket som Du har!

2011-02-02 @ 16:03:27
URL: http://www.nattstad.se/ogge1985

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0