Sicken helg!

Efter jobbet i fredags var jag iväg på ett möte, efter det blev det god mat & dryck med
Chattabatta och Swenkan.
Innan vi tänkte åka hemåt ringde Gunn och fråga om jag inte skulle komma upp för det var en grym fest (och så sakna hon givetvis mig ;) ). Ja varför inte svarade jag och kände att det där kunde jag inte ta tillbaka. Spontant och stressigt blev det. Ringde och fick med mig Anna och så var vi påväg!

Var på Berns Salonger hela natten. Riktigt grymt ställe!



Hem igår igen och åkte hem till Bengan & Ango. Mycket trevligt det också. Tyvärr va jag ett vrak så kände mig inte speciellt kul så åkte hem och nana.

Givetvis ringde Swenkan kvart över tio i morse och väckte mig (skrev ett sms om att hon inte fick ringa innan 10 om hon skulle ringa mig för jag behövde sova). Tur att hon är så skön :)
In till stan, OTROLIGT fint väder idag. Hämta min lilla dam och tog en lunch och kaffe innan vi åkte hem.

Städat och fixat här hemma i typ 4timmar. Bra terapi och skönt när det är klart :)
Behöver dock tvätta fönster men det får bli ett senare problem.

Nu tänkte jag ta en lång promenad med Mixie, slänga skräp och inköpa söndagsmiddagen, Sushi.
Lyx det där att Super Sushi ligger 50m ifrån mig.

Just det. Grannarna ska sälja!!! Wohoow :D
Känns som mycket är med mig nu förtiden, hoppas det kan hålla i sig för en gång skull!


:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0