Tidig morgonbitti på morgonen morgon!

Jag är verkligen INTE en morgonmänniska. Hela kroppen strejkar. Magen & ögonen är värst. Magen vill bara göra ont och ögonen vägrar öppna sig. Ser förmodligen sjukt rolig ut när jag stressar klart mig på 8min varje torsdag/fredag. Springer runt med ett öga halvöppet och brummar för mig själv.
Måste läggat fram kläder kvällen innan också, annars blir det ett helvete. Ta beslut sådär tidigt med ett halvt fungerande öga, ääh går inte!



Vaknat typ 6ggr inatt av smärta i foten. Tror jag har problem med slämhinnor/säckarna.
Fått i mig en citodon och det borde göra susen.
Har iaf startat dagen med hotellfrukost på Hotell Vanillj med kollegorna.
Fint det där!

I eftermiddag blir det sushidate med Amy (Min smartaste vän) och en långpromenad om foten är bättre.
Det bästa är ändå att min lilltjej kommer hem idag :D




Kommentarer
Postat av: Florence

Då är du lik resten av din familj:)

2011-02-10 @ 22:48:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0