Ett Tack!

Ett stort tack till Berså igår.
Mycket trevlig personal som fixade allt!


Blev en BAM kväll igår. Knubbe fick dock åka hem vid 01.00 tiden.
Tur att jag kom hem och inte med polisen iaf.
Gjorde en klassisk vurpa framför ögonen på dom så fick en inbjudan om att följa med dom istället för hem.
MEN jag löste det och kom hem med taxi :)

Just det. Therese fick spärra både mitt & Linnéas Visakort. Trodde jag hade tappat mitt men det låg i passet, snyggt.
Therese mobil är i tre delar, hon har två och Linnéa batterit. Detta är inte Therese medveten om för hon är på G in till stan för att köpa ett nytt batteri. Fint!

Är så jävla förkyld va. Näsan slutar inte rinna och det är sjukt jobbigt :(


Bilder från kvällen kommer senare.

Nu ska jag lägga mig i soffan och snora.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0