Go´Kväll!

Tro det eller ej så ligger Mixie & jag redan i sängen. Mår fortf inte hundra och Mixie är sympatisjuk med mig.

Idag har jag kollat på ett par avsnitt av The real L word. När man är helt själv, iaf jag så tänker jag väldigt mycket. Den serien skapar många tankar, eller snarare drömmar. Jag vill också bo i LA och jobba med kläder och ha ett "amrikanskt-glassigt" liv (& en Audi TT).
Har alltid velat flytta till USA och när man ser saker man kan relatera till (som förövrigt är mycket inspererande) så skenar fantasin och drömmar iväg :)



Har även sett Bröderna Karlsson och I rymden finns inga kännslor.
Ibland är svensk film så fantstisk va! haha. 


Hittade en film som heter KYSS MIG.
Den kommer under 2011 och tror den kan bli riktigt bra :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0