Helgen i Stockholm.

Så!

Nu är jag rätt så utvilad och har en dator så jag kan skriva lite om helgen.

Vi stardade tidigt Fredag morgon upp till Stockholm. Jobbet hade en hel vagn för oss själva och SJ var i tid (luftaplåd).
Dagen spenderade vi på hucvudkontoret med föreläsningar osv. Vi bodde på RICA, precis vid Hötorget vilket va skit bra (nära till allt).
Kvällen till ära blev det ett ställe som hette Summit, i Östermalm. Middag och standup, mycket roligt! Vid midnatt begav vi oss vidare till Sturekompaniet följt utav Hells Kitchen. Riktigt bra ställen båda två!
Förstår dock inte det där fenomenet Fiskare. Det blir aldrig en eller två utan i mängder. Praktexempel på att det blev för mycket är Larsson. Hon fick åka hem och dejta toaletten rätt så tidigt, snyggt!

Lördagen började med en föreläsning av Pär Johansson. Det absolut bästa föreläsningen jag någonsin varit på! Så mycket målmedvetenhet och kännsla. Tom jag satt med tårar i ögonen ( och nej, det var faktiskt inte bakfyllans fel).





Efter lunch så hade vi mode-föreläsning av Hedvig från programet Gokväll. Detta följt utav ett uppdrag. Uppdraget var att utse två modeller i varje grupp på 8 personer med olika teman som skulle gå catwalk på Café opera på kvällen. Givetvis ställde jag upp på detta (innan att igentligen förstå vad vi skulle göra och hjärncellerna jobbade fortfarande i alkohol-ånger). Rock blev vårat tema.

Men grymt kul var det! Vi fick 4000kr att spendera på H&M med hjälp av en stylist, blev sminkade och medens de andra vilade fick jag hårdjobba på att gå i högklackat. Herreguuud vad jag kämpade och alla har fått sig goa skratt vill jag lova!

När kvällen kom och vi fått i oss  den goda maten så var det dax för showen. Jag ock min parter gick till låten "Smoke on the water" och herrejävlar sicken kick det var! Det var grymt kul och ångrar absolut ingenting idag! :)
Har dock blåmärken på ena foten utav skorna.



In på småtimmarna forsatte Fransson och jag till Zipper där vi mötte upp några andra. Tyvärr är det rätt svar efter detta, hähä. Båda vill minnas att vi hade riktigt kul iaf!

 Igår var tillståndet som en rockstjärna dagen efter. Helt slutpumpad och riktigt sliten. Men det var sååå värt!


(Mer bra bilder kommer att komma)

Haft en fantastisk helg i Stockholm!

Var och såg Love and other drugs med gänget igår också. Faktiskt riktigt bra må jag säga!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0