"Jag sitter fast, du måste komma ner igen!"

Så löd mitt SMS jag fick av Therese 5 min efter jag följt henne ut till bilen.
Och visst. Mötte en rätt så stissig och fövirrad Therese, precis innan den branta isbacken en bit utanför mig hade hon glidit in i en snövall och kom absolut ingenstans.
Vi höll på i ca 50min med grus, lera och kvistar, men icke! Bilen trivdes uppenbarligen där, fast i backen.
Tur att Pappa Eriksson kom till undersättning och löste det på 5 röda.


notera hennes byxor, haha


Som det kan gå, som det kan gå! Tur att det var folktomt, såg nog RÄTT kul ut.
HAHA!
Undrar hur många som haft dessa problem under denna vinter ändå...?


Nu ska jag och Mixie försöka sova några timmar. Imorgon skall hon till sina snälla "extra-mammor" Madde & Stina tom Torsdag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0