Puuh!

Lååång dag! Nu har årets träning börjat (dock bara en gång i veckan) och kvällens träning gick inget vidare, men men.
Är ni runt Kungsgatan i morgon och ser en stelstaplandel och "ajjande" människa- då är det jag!
Måste tacka Challe och Amanda för hejjarklacken
och pika Amy och Sara för att ni är möss som inte kom ;)

Imorgon blir det som sagt en hederlig svensson kväll med tacos där Anna gör Mixie och mig sällskap.
TREVLIGT!



Tänkte skriva lite om den där tidningen jag fick hem igår Psykologi, mycket tänkvärda saker :)
Det kommer dock i morgon.


Snart skall jag försöka sova, mer än 4h hade vart grymt uppskattat, trött på mina sömnproblem.
Någon som har tips för en godnattsömn?





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0