ROCK blir temat!

GooodenMorgeeen!

Idag mår jag äntligen bättre & en RIVstart på morgonen blev det (Om man inte vaknar så ställer hon sig på ryggen och gräver i nacken på än). Mixie var full av enerige. Nu har vi vart ute på en promenix.
Hahaha, hon vägar ha på sig sina "mens-trosor" jag har gjort till henne. Står bara helt förstelnad och kollar på mig som om jag vore dum i huvudet. Jaja, är inte hela världen hon löper så lite.


Kvällens tema har vi efter många om och men bestämt oss för nu. Det blir ROCK.
Det är ju lite utav min speciellitet nu ;)



Just det! Det märks ju att det är lönehelg. Ingen svarade i telefon kl 10,00 i morse. Hähä.


Skriver mer sen! :)


Kommentarer
Postat av: Flo

jag svarade:)

2011-01-30 @ 01:46:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0