Spännande!

Hittat en artikel i QX som är rätt så rolig, eller? hmm :)



 Detta ser jag som den allmäna synen på flator, tror det är så alla skulle förklara en flata, kort och gott. Skulle man gå efter denna så är jag jätte hetro btw (hoppas jag)! Synd att bilden är så här kan jag tycka. Visst självironi är viktigt och tyckte artikeln/listan var rolig men läser man mellan raderna är en flata ; socialdemokrat, inte modemedveten, tar allt man får, ful, bryr sig inte om så mycket osv osv. Vill man klassa sig som det? Är inte det rätt nedtryckande? 
Jag vill inte bli klassad som en flata när jag läser detta - men visst är det väl roligt ändå!:)



SNYGGT!


Kommentarer
Postat av: Felicia

Haha älskar dessa listor du har med i bloggen. Jag förstår din tanke men det var lite roligt som sagt :D kram

2011-01-24 @ 18:32:08
Postat av: knubbe

Vad kul att du gillar det!



Tycker det är fantastiskt kul jag med haha.

2011-01-24 @ 19:11:27
URL: http://avenuelesbian.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0