Stockholm!

På Fredag åker vi upp från lilla london till nordens Venedig!
Morgonpigga jag skall klara av att vara på centralen 07:20!
Ska bli sjukt kul och har en känsla om att det inte kommer bli mycket sömn under helgen och grymt roliga saker kommer att ske. Skall försöka synka aktiviterna med jobbet och träffa några sköna vänner där uppe. Vi vet inte så mycket om vad vi skall göra, allt för att det ska bli så spännande som möjligt...haha. Inbjudan pryds dock av ord som glammigt, festklädd, festhelg och varma kläder på dagen.
Highfive!



Vem mer än jag tror att Madde S kommer att ringa mig mellan 5-9ggr på Torsdagskväll för att inleda meningen med "Duuu, jag tänkte bara på att ........" ? ;)




Vi kommer att bo på Hotell Rica som ligger mitt i smeten!




Skall luncha med min kära mor om någon timma <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0