Tack Challe :)

Nu är klockan strax efter elva och har fått i mig ett par keso-knäckebröd och proviva mango. Efter jobbet så blev det dejt med Emil (ni kan aldrig gissa vad det är;) )och blev jätte glad när jag såg min tidning i brevlådan. PSYKOLOGI heter den, så värd! Vann en valfri prenumeration på jobbet i December och valde då denna.
Sen kom min älsakde vän och fixade till fågelboet. Nu är frisyren mycket bättre igen, skall bara fixa den där speciella svårflörtade härfärgen också...Tack snälla Challe för hjälpen, gööör nöjd!



OCH GLÖM EJ ATT SOLSIDAN STARTAR PÅ SÖNDAG KL:20:00!


Kommentarer
Postat av: Emelie

Haha hur fan kan du ha fått hem den och inte jag ;) Fick en premunation i julklapp och valde den med :P



Ser fram emot att komma hem idag, öppna brevlådan och få läsa :D

2011-01-13 @ 14:02:52
URL: http://www.nattstad.se/ogge1985

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0